Prova på

Var med Alva på en prova på konfimationsdag idag. Det var ganska kul och vi fick gå upp i kyrktornet oså var det lite fika och grejer man fick göra :) jag anmälde mig till sommarkonfimation men jag har inte bestämt mig riktigt om jag vill gå på det eller inte.. Jag får väl se :P

Man såg förresten nästan hela stan från fönstret i tornet :)


Dagens Outfit

 
Tröja - Hollister. Klocka - Ur&penn. Jeans - Teneriffa
 
Jag fick lite bråttom till skolan idag så jag tog bara nåt lite enkelt, hann inte med nått jättesnyggt :P

Nytt

Min mamma var i stockholm med sin kompis i helgen och då köpte hon lite saker som jag hade önskat mig :) 
 
 
En mysig stickad tubhalsduk :) den är mer turkos/grön i verkligheten. Jag hade velat ha en orange eller nåt men den här var också fin!
 
 
En mörkblå hollister collegetröja :) Hollister är ganska mainstream egentligen men tröjorna är av så mysigt och bra material så man själv vill ju ha några!
 
 
 
En svart tunn tushpenna. min har varit slut jättelänge så den här var jättebra!
 
 
2 par örhängen :)

Skinnjacka

Köpte en skinnjacka förra helgen (inte äkta såklart) på Lindex för 500 kr :) bra pris var det tycker jag! Den fanns i brun också fast jag tog den svarta. Pälskragen är avtagbar och det är ju bra för nu i början på hösten kan man ha den utan krage och sen när det blir kallare har man kragen på ;)


Galaxy

Jag har varit sjuk i några dagar och då hade jag inget att göra så jag gjorde galaxy naglar :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag fotade på kvällen så dom ser lite konstiga ut. det är bättre irl!

Skol-DM

Sitter just nu i matsalen med Esra, Isabella, Emmy och några fler :) har skol-dm idag och jag har varit med i längd och kula. Det gick väl inte så bra direkt men det spelar ingen roll. Vi börjar först om typ en och en halvtimme så det är nice! :)

Bilden är på mig från igår när jag var i stallet med bästavän Alva och det var en så fin kattunge där :) hälsade på alvas häst också förstås! Jag kanske lägger upp mer bilder från igår ikväll kanske, jag får se..


Missoni for Lindex

Den 25 september så lanseras Missoni kollektionen för Lindex. Åh längtar!! :) 10 procent av Missoni kollektionen kommer ges till cancerforskningm. I Sverige skänks pengarna till Cancerfondens kampanj Rosa Bandet. Det tycker jag är jättebra!
 
 

Hos Anna

Hej! Sitter hos fina vän Anna och kollar på filmen Maid in Manhattan. helt okej film! Oså sitter vi här och äter ostbågar och dricker fanta, måndagsmys och vardagslyx :) vi var en stund på stan också men jag köpte inget.


Black and white track

 
 
Ritade denna teckning i somras

Himmel

I förrgår efter jag hade varit med Anna så fotade jag himmlen lite, den var jättefin!
 





Marknad

Var på marknaden idag och gick runt och kollade lite :) köpte denna svarta tröja där, skulle köpt några ringar också men det blev inte av. Tröjan är lite för stor men jag gillar när det är lite oversise :)
 
 

Dans

Hej! Var på baletten idag, det var en tvåtimmars lektion :) jag skulle haft dansmix också egentligen men för vi var i Finland på ett så kallat dansläger så vi fick ledigt från dansmixen idag men det var ändå balett!
Vi gjorde först vanlig uppvärmning runt i rummet och sedan stod vi vid stången. Vi gjorde en sån där vanlig rutin med demi plije, grand plije, releve osv. Sen gjorde vi lite diagonaler.. pikéer, asambléer och såna grejer. Vi gjorde också lite stretching och sånt :)

Creds till den som orkar läsa allt ;)


Outfit

 
Tröja - Lindex. Byxor - H&M
 
 
Ring - Seppälä
 
 
Trekantigt örhänge: Gina Tricot. Blått örhänge - Glitter. Guldring örhänge - ??
 

Hej!

Hej jag heter Evelina och jag har just börjat i åttonde klass. Jag hade en gammal blogg förut, evesstil.blogg.se men jag skrev aldrig på den så jag bestämde mig för att göra en ny blogg! Jag köpte en fjärrutlösare för ett tag sen och den är ju perfekt att ta outfit bilder med så detta kommer bli lite av en modeblogg ;) Jag dansar, spelar fiol och piano och jag tycker det är jättekul att rita också så det kommer ni också få se och läsa om! Det händer också ibland att jag gör lite nageldesigner då och då så jag kommer antagligen lägga upp bilder på det sen. Jag kommer såklart skriva såhär allmänt om vad som händer och ifall jag har hängt med nån kompis eller sånt.

 

Hoppas det här räckte med fakta om mig själv :)