Lösnaglar

 
 
 
Ett par av dom jag köpte :)

Stockholm

Har varit i stockholm nu fredag-lördag :) köpte saker där, men inte så mycket som jag trodde att jag skulle göra.. Var på operan på fredagskvällen och kollade på balett, premiären av törnrosa :) Dom dansar ju sjukt bra och klänningarna var så fina! Prinsen var snygg och enormt bra, hehe ;) Och dragkedjan på mina kängor gick sönder så jag var tvungen att köpa nya skor, men det är ju bara kul!
 
 
 
Blus - Monki - 150 kr
 
 
 
Boots - Dinsko - 549 kr
 
 
 
Sen var jag inne i en lite annorlunda affär där dom sålde massa lösnaglar och sånt. Så jag köpte självklart några :) Jag tror det var 19 kr styck..

Höst

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Gick en promenad förra helgen och tänkte lägga upp lite foton som jag tog då :) Bilderna är fotade med en redig Canon EOS 1100 d ;)

Gårdagen

Igår så träffade jag min vän Anna :) vi var hemma hos mig först och kollade lite film. Sen lunchade vi. Efter det så cyklade Anna och jag till stan, det var ganska lame för det var typ inga där så vi var inte där så länge. Sen cyklade jag hem igen ;)

Ganska slapp och mysig dag! :)


Baka, baka liten kaka

Jag bakade en butterkaka i söndags :) Den blev faktiskt himla god! Recept finns på recept.nu hehe ;)


Match right in fashion

En till :)
 
 

Peace

När jag var sjuk så ritade jag en del ;)

Glitter

 
 
 
 

Makeup

Har varit sjuk i några dagar nu och jag fick lite tråkigt idag. Så jag sminkade mig lite hehe ;)
 
Första looken:
 
- Blå lila med glitter eyeliner. Ganska fräsh och ljus look.
 
- Ljusa pastelliga läppar till det.
 
 
Andra looken:
 
 
 
- En mycket mer mörk och markerad look.
 
 
Så det var det ;)

I see you

 
 
 

Kjolar

H&M. 149 kr
 
 
Gina tricot 249? kr.
 
Dessa två kjolar vore inte helt fel att ha i sin garderob just nu :)

Bra grejer!


Dagens

Fjäderörhänge - Glitter. Tröja - Gina tricot. Shorts - gjort själv. Tights- Bik Bok. Skor - Åhlens.
 
Hade såhär först mot kvällen men ändå ;) såg också nu att jag såg ju jätteblek ut på bilden :O det är nog blixten  som gör det, jag hoppas inte att jag ser ut så irl..
 

Naglar

 
 
Har haft dom här en vecka typ ;) skall nog måla om dom idag!

Yesterday

 
 
Kofta - Only. Blus - Gina tricot. Byxor - Vila.

Urbanears

Var och köpte Urbanears Bagis Orange igår för mina gamla iPhone hörlurar gick sönder :/ :) Iallafall så dom här kostade 299 kr på Telia, Urbanears Plattan är snyggare egentligen men dom är så opraktiska att bära på så det fick bli bagis istället! Älskar färgen <3
 
 
 
 
 

Shoo

Ligger i sängen med Swedish house mafia, Lana Del Rey och fun i mina öron och försöker plugga lite spanska, vi har prov imorgon :-S Jag köpte nya hörlurar idag, lägger upp bild på det och dagens outfit imorgon eller idag om jag hinner :)