Color

Idag tonade jag mitt hår rödbrunt hos min fasters frisörsalong :-) jag har tonat mitt hår förut men aldrig hela håret och då har färgen gått bort nästan direkt. Men jag hoppas att denna toning håller längre iallafall för jag blev nöjd med färgen!


Dagen

Idag var det en ganska bra dag :) först så var jag på en förenings julmiddag och spelade fiol. Jag spelade ungefär 5 låtar! Jag fick lite pengar, ett presentkort, choklad och en blomma för spelningen och det är ju alltid kul :) Och snart ska jag och Anna gå och se Breaking Dawn part 2 :D ska bli jättekul, jag har sett alla filmer tidigare och läst böckerna så man vill ju se sista filmdelen också! :)

Jag var ute och gick igår också och rosorna blommar fortfarande fast det är snart december.


Kläderna

Tshirt - kandeeshop.com. Halsduk - H&M. Halsband -?. Byxor - Vila. Skor - Dinsko


Önskelista

Hej! idag är jag hemma och är lite magsjuk :( Så jag tänkte passa på att lägga upp vad jag önskar mig i julklapp :)
 
- löstagbar krage med pärlor. gärna vit, inte silvrig som den på bilden
 
- nån härlig modebok med fina bilder.
 
- en årsprenumenration på Demi.
 
- ringar i alla olika former och färger.
 
- roskisprinssi dvdn. (den finns bara att köpa i finland så jag hoppas att nån släkting eller kompis kan köpa den åt mig hehe)
 
- jeffrey campell lita spike skor.
 
- tåspetsskor.
 
- en klädhängare till rummet.
 
- en högtalare till iphonen. (hittade den här på glitter, den var ju jättesöt men jag vet inte om den funkar så en elektronisk annars isåfall)
 
- the body shop coconut body mist.
 
- massa armband.
 
- en locktång.
 
Det här är nog det jag mest vill ha i julklapp ;) Jag skulle vilja ha lite kläder också men det är så svårt att säga just vad man vill ha så jag ska nog önska mig lite pengar också så att jag kan köpa kläder själv sen.

I see stars.

 
 

Red velvet

Bakade red velvet cupcakes idag. Dom blev faktiskt riktigt goda :)
 
 
 
 

En oväntad vänskap

Vi, alla åttor på skolan började fredagen med att se på film. Vi såg en fransk film som heter En oväntad vänskap, den går fortfarande på bio förresten. Den var faktiskt riktigt bra!! Jag hade inga förväntningar från början så det blev en liten överraskning att den verkligen var så bra som den var! 
Sen var det höstrock och vi lyssnade på alla fina framträdanden :)
 

Outfit

Min dator har inte varit som den ska så därför har jag inte kunnat blogga. Men nu funkar allt igen!
 
- kofta - seppälä. jeans - h&m. tröja - zara.
 
det är så skönt när datorn funkar igen!! har varit jobbigt att bara använda mobilen. 
Idag så hade jag piano och sen nu på kvällen så var jag ute lite och då var det alldeles stjärnklart :) man brukar aldrig se stjärnorna här inne i stan men idag gjorde man det! Det var superfint!

The Notebook

Sitter och ser på en av världens bästa filmer, The Notebook. Åh det är så bra <3 Verkligen värd att se!
 

Förändring

Ett år sedan:  
 
 
 
Idag: 
 
Jag kan se ganska stor skillnad haha..

Sundays

 
Skyfall is where we start
A thousand miles and poles apart
Where worlds collide and days are dark
You may have my number, you can take my name
But you’ll never have my heart

Let the sky fall
When it crumbles
We will stand tall
Face it all together

Kvällen

Var ute efter bus eller godis med Zamzam, Maryam och Mona :) vi var på en ungdomsgala! Dansade jättemycket hela kvällen.. superkul! :) Danny Saucedo var och sjöng också <3

Bra kväll helt enkelt!


Bus eller godis

Var ute med bästa tjejerna Anna,Victoria och Alva :) vi gick bus eller godis, det är nästan bara små barn som går nu mera.. men tradition är tradition och vad gör man inte för traditionen liksom ;)